ساخت دوربین فیس‌بوکی توسط کانن


شرکت کانن، یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان دوربین دنیا، دوربینی طراحی کرده که دارای کلیدهایی برای دسترسی مستقیم به فیس‌بوک است.

شرکت کانن، یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان دوربین دنیا، دوربینی طراحی کرده که دارای کلیدهایی برای دسترسی مستقیم به فیس‌بوک است.

دوربین فیس‌بوکی کانن PowerShot N نام دارد و طراحی متفاوتی نسبت به سایر دوربین‌های این شرکت دارد.
این دوربین به شکل مربع طراحی شده و می‌توان آن را چرخاند و در جهات مختلف در دست گرفت.
این دوربین از حسگر ۱۲.۱ مگاپیکسلی CMOS، پردازنده DIGIC 5، لنز 224-28 میلی‌متری f/3.0-5.9 با زوم هشت برابر بهره می‌برد و نمایشگر آن لمسی است.
در گوشه سمت راست این دوربین یک کلید اختصاصی فیس‌بوک ویژه بارگذاری عکس‌ها به این شرکت اجتماعی قرار دارد و دستگاه برای اتصال به اینترنت از وای‌فای داخلی خود و گزینه Facebook Upload در منو بهره می‌برد.
ارزش و قیمتی که برای این دوربین تعیین شده ۳۰۰ دلار است و به شکل اختصاصی تنها از طریق فروشگاه آنلاین کانن قابل سفارش است.
کانن یک شرکت ژاپنی است که در تولید محصولات عکاسی و تصویربرداری تخصص ویژه‌ای دارد.
دفتر مرکزی شرکت کانن در توکیو ژاپن قرار دارد و محصولات این شرکت شامل دوربین عکاسی، دستگاه‌های فتوکپی و چاپگرهای رایانه است. بر اساس آخرین فهرست مجله فورچون نام شرکت کانن در ردیف یکصد و پنجاه و چهارم ۵۰۰ شرکت برتر جهان قرار دارد.
این شرکت در سال ۱۹۳۳ توسط «یوشیداگورو» و «اوچیدا سابورو» تاسیس شد. هدف از تاسیس این لابراتوار، پژوهش و تحقیق و برسی درباره توسعه دوربین‌های با کیفیت بود. در سال ۱۹۳۴ آن‌ها اولین دوربین خود را به نام «کوآنن» به بازار عرضه کردند. در اواخر همین سال، نام این شرکت و تولیدات آن به کانن تغییر پیدا کرد.
کانن اولین شرکتی است که دوربین‌های خود را با لنزهای لایکا به بازار عرضه کرد. شرکت کانن در ابتدا از لنزهای ساخت شرکت نیکون در محصولات خود استفاده می‌کرد ولی پس از مدتی اقدام به ساخت لنزهایی با نام تجاری «سرنار» کرد.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 4 شهريور 1392